Skup zacisków

Skupujemy zaciski od:

  • Osób indywidualnych
  • Zakładów mechaniki pojazdowej
  • Stacji demontażu pojazdów itp.

Skupujemy tylko oryginalne zaciski:

  • posiadające oznaczenia producenta oryginału (zaciski nie posiadające oznaczeń nie spełniają często norm stawianych przez producenta oryginału)
  • zawierające wszystkie części wchodzące w ich skład (cięgna, sprężyny, tłoki, itp.)
  • nie uszkodzone:
    • bez urwanych / popękanych mocowań
    • bez uszkodzeń mechanicznych korpusu
    • z nieuszkodzonym poprzez nieumiejętną regenerację mechanizmem
    • z oryginalnym mechanizmem w środku)
    • zaciski mogą mieć urwany odpowietrznik ale nie mogą mieć zniszczonego otworu po odpowietrzniku po nieudanej próbie gwintowania / montowania gwintu lub redukcji
    • zaciski nie mogą mieć uszkodzonego gwintu w miejscu doprowadzenia płynu hamulcowego
    • zaciski aluminiowe muszą mieć cały kołnierz, w którym osadzone jest uszczelnienie znajdujący się pod dźwigniami

Nie skupujemy zacisków:

  • od aut produkowanych przed 2000 rokiem
  • innych niż do aut osobowych i małych aut dostawczych
  • ze względu na niedokładne i oszczędnościowe wykonanie, częsty brak wymiarów i bardzo niskiej jakości niehartowane podzespoły nie skupujemy zacisków pochodzenia dalekowschodniego
  • nie skupujemy zacisków po regeneracji, w których użyto niskiej jakości, dalekowschodnie mechanizmy hamulca ręcznego w procesie regeneracji, lub tanie zamienniki silników elektrycznych
  • nie skupujemy także zacisków producentów, które mieszczą się jako nowe produkty w absolutnie najniższej półce cenowej, gdyż najczęściej nie nadają się do regeneracji