Malowanie zacisków hamulcowych

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym Klientom oferujemy Państwu malowanie zacisków hamulcowych.

Jak malujemy ?

  • Przede wszystkim i w pierwszej kolejności przygotowujemy powierzchnie do malowania:
    • zaciski są rozbierane do części pierwszych, jeżeli składają się z wielu elementów to są rozkręcane
    • czyścimy je chemicznie aby pozbyć się osadów smarów, płynów hamulcowych, itp.
    • ponadto stare powłoki rdzy, nalotu, farb, itp. są zdejmowane za pomocą różnego rodzaju ścierniw (różnej granulacji: piasek, korund, szkło, śrut stalowy) użytych w zależności od czyszczonej powierzchni
    • w zaciskach czyścimy / naprawiamy gwinty, czyścimy i polerujemy miejsca tego wymagające, naprawiamy mechanizmy
    • naprawiamy ubytki, szlifujemy, itp. w miejscach, które są najbardziej widoczne po montażu w aucie
    • zaciski hamulcowe są odtłuszczane oraz zabezpieczane są miejsca, które malowane być nie mogą
    • malowanie zacisków hamulcowych odbywa się zgodnie z metodą wybraną przez Klienta
    • zaciski są montowane ZAWSZE z nowymi uszczelnieniami a także nowymi odpowietrznikami, itp.
    • sprawdzamy pod ciśnieniem szczelność i prawidłowość działania

Jakich farb używamy ?
  • ponieważ stawiamy na jakość, malujemy tylko farbami, które są odporne na działanie wysokich temperatur 250*C lub więcej nawet 300*C / 600*C
  • absolutnie nie używamy zwykłych lakierów karoseryjnych podobnie marketowych lakierów “do zacisków” w sprayu, gdyż nie spełniają one zazwyczaj naszych standardów jakościowych lub zwyczajnie nie są w żaden sposób odporne na wysokie temperatury
  • używamy czterech rodzajów powłok lakierniczych:
    • 1 – Lakier wieloskładnikowy
      • dwie a nawet trzy bardzo grube warstwy lakieru z połyskiem
      • powłoka grubością odpowiada malowaniu proszkowemu
      • bardzo wysoka odporność mechaniczna
      • możliwość pokrycia praktycznie całej powierzchni zewnętrznej zacisku
      • nanoszenie natryskowe
      • kolory podstawowej palety RAL
      • najkrótszy czas realizacji (samo malowanie tylko 2 dni robocze)
    • 2 – Ekskluzywne lakierowanie wielowarstwowe
      • stosowane minimum 6 warstw powłok natryskowych utwardzanych chemicznie i wygrzewanych (2 x epoksyd wysokotemperaturowy, potem minimum 2 x lakier kolor właściwy wysokotemperaturowy, potem minimum 2 x wysokotemperaturowy lakier bezbarwny)
      • średnia odporność mechaniczna, jednak wielokrotnie mocniejsza niż lakier karoseryjny (identyczna technologia i farba stosowana w zaciskach wielotłokowych produkowanych przez znaną firmę Br..bo)
      • możliwość pokrycia praktycznie całej powierzchni zewnętrznej zacisku
      • nanoszenie natryskowe
      • kolory podstawowej palety RAL
      • możliwość wykonania napisów (napisy tylko malowane – nie stosujemy naklejek)
    • 3 – Lakierowanie wielowarstwowe premium
      • wykonanie powłok jak w punkcie 2
      • paleta kolorów premium [kolory w opracowaniu, jednak wciąż przybywa nam nowych odcieni 🙂 ]
    • 4 – Lakierowanie proszkowe:
      • najwyższa odporność mechaniczna
      • brak możliwości pokrycia absolutnie każdego zewnętrznego miejsca na powierzchni zacisku
      • zalecane do aut terenowych i pracujących w wymagającym środowisku
      • kolory podstawowej palety RAL

Zobacz cennik malowania zacisków hamulcowych, kliknij TUTAJ

Niektóre realizacje możesz obejrzeć na naszym profilu na Facebook – kliknij TUTAJ