4 – Lakierowanie proszkowe

Zacisk hamulcowy Mazda MX5 nc III tył

Opis

Malowanie proszkowe, lakierowanie proszkowe. Jeżeli chcesz zmienić kolor zacisku lub jarzma pomaluj je proszkowo w hamulcenaprawa.pl Skorzystaj z palety kolorów RAL.

  • farba odporna na wysokie temperatury
  • wysoka odporność na czynniki atmosferyczne i mechaniczne
  • średnio/wysoki połysk
  • element pomalowany bardzo grubą warstwą proszku ale wszędzie po za miejscami, które malowane być nie mogą. Farba nie pokrywa:
    1. przylgni,
    2. miejsc gwintowanych,
    3. gwintów odpowietrzników,
    4. łap na styku klocków hamulcowych,
    5. tulei w których mieści się uszczelniacz,
    6. miejsc mocowania klocków hamulcowych,
    7. miejsc mocowania zacisku,
    8. uchwytów, itp.

Cena:

  • dodatkowe lakierowanie proszkowe jarzma – 50 zł sztuka
  • dodatkowe malowania proszkowe zacisku (żeliwny lub aluminiowy): 70 zł sztuka

Dodatkowy czas naprawy + 5 dni roboczych (dodatkowo przygotowujemy zaciski i jarzma do malowania, farba przygotowywana na zamówienie indywidualnie)

Uwaga usługę dodatkowego lakierowania proszkowego możesz zamówić tylko w przypadku zamówienia usługi regeneracji. Nie prowadzimy usługi  malowania zleconych elementów bez ich regeneracji.

 

Sprawdź efekty na naszym fanpage na Facebooku

Zobacz inne sposoby konserwacji TUTAJ

Zaciski żeliwne a także jarzma malujemy już w cenie regeneracji farbą wysokotemperaturową w kolorze srebrnym / zaciski aluminiowe nie są malowane w cenie regeneracji


Uwaga

Malowanie proszkowe uniemożliwia pomalowanie absolutnie każdej części zacisku gdyż farba proszkowa tworzy tak grubą powłokę, że niemożliwym jest malowanie niektórych elementów. Malowanie proszkowe w związku z tym nie zabezpieczy w pełni zacisku przed łuszczeniem się farby w pobliżu miejsc osłoniętych do malowania. Co najważniejsze, gdy różny jest sposób użytkowania zacisku/auta czas trwałości twojej nowej powłoki proszkowej może być skrajnie różny. Na styku miejsc lakierowanych i bez lakieru następuje łuszczenie się farby ze względu na korodowanie powierzchni elementów nielakierowanych, dlatego prosimy o przemyślane decyzje. Podobny sposób lakierowania stosuje w swoich zaciskach jedna ze znanych marek producenckich – pod poniższym linkiem znajdziesz przykład takiego wykonania. Pomimo profesjonalnego podejścia nie zostały polakierowane powierzchnie:

  • miejsca mocowania zacisku,
  • łapy na styku klocków,
  • powierzchnia pod uszczelnieniem tłoczyska,
  • powierzchnia pod dźwigniami

LINK z przykładem